|
[Mighty Danes Board]
Forum for Mighty Danes og Danes
|
| Author |
Message |
Morke
Gammel MDer

|
Posted:
Thu Apr 05, 2007 6:39 |
|
Hva så folkens .. Findes der stadig mennesker der kigger med herinde engang imellem? Mig og en kammi kom til at snakke om hva vi havde spillet af forskellige spil siden vi kunne bruge en computer.. Så kom i tanke om EQ.... og MD .. Så tænkte på, "Hva spiller alle de gamle MD'ere for tiden?"..
Selv spiller jeg ikke rigtig mere.. Stoppede med WoW for et par måneder siden, da jeg synes det blev en anelse for ensformet og keeeedeligt..
//Fra den dengang 15årige lille dreng der nu er blevet 18år.. |
_________________ Lich Morke Leg.. Retired Necro of MD
Life is a loom... |
|
|
|
 |
Torgrimsbane
Board Admin

|
Posted:
Thu Apr 05, 2007 21:27 |
|
| Morke wrote: |
//Fra den dengang 15årige lille dreng der nu er blevet 18år..  |
Tillykke
Personligt er jeg færdig med MMORGS. Jeg spiller lidt Silent Hunter III (ubåds sim) selvom det generelt er ved at være lang tid siden jeg har spillet.
Jeg er kommet i en "fase" hvor jeg har mere lyst til RL
Men... apropos hvad man har spillet, så fandt jeg lige denne på nettet for små 14 dage siden, og er du tosset jeg spillede det meget omkring 1984-85 http://www.planetflibble.com/blitz/  |
|
 |
Aggemezz
X-officer/raidleader Web/Boardsmølf

|
Posted:
Tue Apr 10, 2007 14:26 |
|
Hola MD
jeg er ligesom TB™ også "MMORPG-clean."
Jeg prøvede EQ2 (booooring), og hoppede istedet til WOW, hvor jeg spillede en Horde Warlock til og med AQ40. Men det blev også for kedeligt (for lidt udfordring, for meget grinding), så det stoppede jeg.
Jeg overvejede Vanguard, VSoH, men min PC er for lam til det, så det droppede jeg, og har istedet en hulens masse til til alt muligt andet. |
_________________ Take a rock, smash your hand with it. Now cover your hand with a piece of cloth and smash your hand with the same rock. That is enchanter damage mitigation
| RETIRED: Aggemezz Coercer, Sage, Slacker, RC, Websmølf, Boardsmølf
Aggemezz tells the raid, "REZZ THE DEAF, REZZ THE DEAF" |
|
|
|
|
 |
Borahx
Officer MD
|
Posted:
Wed Apr 11, 2007 11:35 |
|
Jeg spiller stadig EQ1 men er osse ved at være lidt træt idet, har ikke prøvet nogle af de andre spil, for med de tilbagemeldinger man får fra andre mener jeg ikke de er værd at bruge penge på.
Rart at høre fra jer andre en gang imellem.
Hilsen Borahx= Kaj |
|
|
|
|
 |
Illusiokor
ex-guildmember (no login)
|
Posted:
Sun Jan 18, 2009 16:29 |
|
Hey Hey jeg ville også lige sige hej. Jeg har også snart prøvet alle mmo spil derude men gang på gang kommer jeg til at tænke tilbage til de gode gamle dage her i EQ  |
_________________ Illusiokor 72 enchanter |
|
|
|
 |
Torgrimsbane
Board Admin

|
Posted:
Sun Jan 18, 2009 17:13 |
|
Heeeey
Griner lidt af denne tråd da jeg har spillet EQ i over et år nu Vi er "mange" der spiller igen... også Agge ind imellem
Meld dig ind i gruppen MDEQ1 på facebook
..... hvis du vil kan jeg give dig adgang til boardet igen  |
|
 |
|
|
|
|
View next topic
View previous topic
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot vote in polls in this forum |